Aku dan Diriku

Aku dan Diriku
Love ALpha

Tuesday, August 10, 2010

SELAMAT BERPUASE

hye,

huhuh, besok puase, so dikesempatan nih, aku nk la wish SELAMAT BERPOSE KAT KORANG SUME, ermm. nway nk cite yang actually life aku dah ok skang nih, xde la srabut2 lagi, hehheh, hadapi dengan senyuman.
Mggu lepas aku g kenduri kawan aku kawin, , ape yg bestnye nk cite kat cni, skang ni musim kawan2 skolah aku kawin, so mase pegi haritu ramai lah yg dah berbaby!! hehehe, terasa tua plak padahal baru 23.. hahahaah.. neway tahniahlah untuk RINA dan pasangannye,N after knduri tu aku bersama2 dgn baby SLR &papanye bersama dengan c tasha, nadia ngan zatil pegi buat photoshoot.. kelas uloz macam artis plak.. hahahah, nk tau location kat ne?? kat tugu negara, hebat bukan?? dengan baju kurung, heels bagai redahnye tugu negara tuh!! hahahaha sume pasal nk glame punye pasal!!! ermmm nnti aku upload gmbr2 yg smpat baby dn papanye capture mase tuh!!..
Lastly this is special for u guyzz

No comments:

Post a Comment

Saya Suke dia!!

Saya Suke dia!!
Lee Sun Gyun

Hero Korean

Hero Korean
Lee Sun Gyun

another One

another One
Lee Sun Gyun