Aku dan Diriku

Aku dan Diriku
Love ALpha

Friday, August 6, 2010

redha

Salam.,

 Ya Allah, aku baru sahaja terkena tamparan hebat dalm hidupku, mUngkinkah ini dugaan yang kau beri untuk aku? Aku redha seandainya Takdir aku begini, Aku cuba untuk dapat yang terbaik, tetapi apakan daya, INi, yang kuterima, Aku cuba untuk tenangkan hati aku, Aku Sakit, sakit sangat2, Susahke nak cakap baik2 ngan aku? susahke nak cakap elok2, Even aku mcm ni, aku cuba untuk x menyakitkan hati orang lain dengan Kate2 sbb aku tau lidah tu lebih tajam dari pisau. Alangkah sedihnya aku harini, apabila ditujal dengan pelbagai perkara yang aku sendiri tidak tahu!! Apa semua ni? 
Selama ini aku bersabar dan terus bersabar dengan harapan agar kejaiban berlaku utnuk berubah, tetapi semua tu hanya fantasi aku. Cukup lah sampai sini aku tahan kesabaran aku! aku dah xlarat, aku dah xsanggup!! Aku ni bukan mainan yang xde hati dan perasaan, Ingt Kau je ke yg ade perasaan, aku ni? dicipta dari robot ke?? xde hati?? Tolong lah, Jangan Pentingkan diri sendiri, lihat orang sekeliling, bukan aku je yang terasa, ramai kot, tapi atas dasar sayang dan kawan, diam lebih baik dari berbicara, Jika diutarakan inilah yang jadi!! Yang terima aku, yang Mengalah Pon aku, Yang sakit POn aku... OH insan, xde sikit ke dalam hati kau untuk hormat perasaan orang lain?? Kalau hatikau memang batu, aku rase xde semua tu... Wahai si hati batu, teruskan dengan sifatmu, AKu akan membawa diri ini untuk menyayangi hatiku sendiri!!!! Mungkin jalan yang etrbaik adalah, pergi dan terus pergi tanpa menoleh lagi! ya Allah bantu aku untuk aku teruskan perjalanan aku ni!!! AKu mohon padamu YA ALLAH.

No comments:

Post a Comment

Saya Suke dia!!

Saya Suke dia!!
Lee Sun Gyun

Hero Korean

Hero Korean
Lee Sun Gyun

another One

another One
Lee Sun Gyun