Aku dan Diriku

Aku dan Diriku
Love ALpha

Tuesday, August 24, 2010

BengkeL PHotOshOP bersama Abang Shah!!

Hari sabtu yang lepas 21 Aug 2010, aku ngan kawan Skool aku iatu ZAtil telah mengikuti bngkel Photoshop yg diadakan oleh Abg shah, Photographer yg agak hebat r diamata aku!! hehehe, best sangat, Walaupon sesat berapa kali B$ smpai tapi xape berbealoi, yelah dah la,mase mula, aku konon2 maleh nk bawk moto sendiri so, tompangla c zatil nih, erm berpusing2 satu Taman podium seksyen 7 tu mncarik umah die, ingtkan habs kat ctu jelah, pastu da jumpe kiteorg pon gerak la g umah brader shah ni yg wat bgkel tu.. Best punye cite, aku sesat utnuk kali kedua, Ygpertama salah rumah, nasib baek x ketok, G umah brader ni plak, salah flat!! nasib baik xtrun beria ia.. hahahhaahah.. Dugaan bulan pose.. ekekekeek.. neway syok sangat, 
Kiteorg blaja sam;ai berbuka. bukan bertiga je, abg edzhar ngan abg ikhwan selaku jurugambar yag baru nk mengenali dunia photografi pon ade jgak.. hehhe, erm kak shikin kawan abg shah pon ade.. Kiteorg balaja sampai kol 7, xhabs2 maklumla menimba ilmu dari yg pakar.. hahahahaha.. Neway Ni antara hasil kerja aku!! huhuuhu. biase2 je,, maklumlah Amatur

tioman 2010
ermmm AKu sebenanye wat Blog Ni sbb nk Publish Gmbr2 yg aku tngkjap je!! heheheheh, tetibe plak merangka karangan kan.. ekekeke
k lah nk tdo, penat balik dari GYm tadi..
Nyte2
daaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Saya Suke dia!!

Saya Suke dia!!
Lee Sun Gyun

Hero Korean

Hero Korean
Lee Sun Gyun

another One

another One
Lee Sun Gyun