Aku dan Diriku

Aku dan Diriku
Love ALpha

Thursday, August 5, 2010

New CoMers

hallo.. im just new with tHis Thing, Tah kenape tetibe aku rase nak meulis malam nih, tapi aku xtau nk luahkan kat mane, so konon2 org akte blog ni tempat meluahkan ape yg kita raselah, erm xpon cuba merungkai identiti sebenar kita, Yelah yang aku tengok, ade sesetengah blog tu digunakan untuk bsness lah, hobilah, apelah, macam2 lah, sebenaye aku pon xtau knape aku create blog ni!! ermm.. Apa sebenarnye yang aku nak? atau ape yang aku fikirkan, betulke semua tindakan aku selama ini? Knape aku selalu fail dalam hal yang mcm nih!! urghh. now im stuck!!!! pe nk tulih, kepale otak berserabut..

So cam aku cakpa aku bukan yang ske menulis, tapi aku nk tulis jgak.. aku mnerindui laut ku! Aku xtau kemana hilangnya dia, apakah aku sudah tidak ada lagi dalam diari harian nya? MUngkinkan aku telah dibawa pergi oleh ombak dan sekarang terdampar di pantai??

arghh ape yg aku merepek nih!!!


No comments:

Post a Comment

Saya Suke dia!!

Saya Suke dia!!
Lee Sun Gyun

Hero Korean

Hero Korean
Lee Sun Gyun

another One

another One
Lee Sun Gyun