Aku dan Diriku

Aku dan Diriku
Love ALpha

Monday, June 20, 2011

CountIng Days...

Hye semua, salam...

Berdasarkan tajuk kat atas tu, aku rase korang semua paham maksud aku.. Aku tengah menghitung hari2 yang akan tiba. ALhamdulillah dengan izin Allah segala-galanya berjalan lancar. Siang tadi aku telah ke canseleri untuk mendapatkan Tiket kapal Terbang aku yang dijadualkan pada hari ahad ni jam 11.15 malam. Semestinya semua persiapan telah diselesaikan. Semua kelengkapan da ada. Now tinggal nak pergi je. Sebelum tu just nak share sket perasaan aku yang amat gembira bila dapat keputusan xam baru2 ni. Alhamdulillah dengan usaha dan doa akhirnya kami telah berjaya. berkat sabar dan doa yang xputus2, akhirnya membuahkan hasil. ALhamdulillah ke9 team aku berjaya dan keputusan kami juga amat cemerlang. Mungkin korang ingat lagi kan, post yang lepas pasal teater muzikal dan jugak post awal tahun ni yang banyk keje sanagt2. Semuanya telah berakhir dan markahnya juga memberangsangkan. Thanx to Allah, Thanx to Mom n Dad, Thanx to All the lecturers, Thanx to All team members yang xberenggang walau sket pon ketika kita menghadapi masalah dn thanx jgak for my LOve yng banyak bagi sokongan. Warghhhhhh hepinyaaa.... .
Selain tu, aku juga nk berkngsi satu cerita yag aku rase may b perlu untk diceritakan. Dalam pada masa suka dan duka, aku tahu ada sesetngah individu yng tdk berpuas hati ngan ape yg aku buat, Biasalah dunia kan xsemua org sukekan kita, so knelah accept. Just nk remind myself yang my Mom selalu berpesan Hidup ni JANGAN SAMPAI ORANG SUMPAH KITA. kalau da kne sumpah dek orang, xkene kat awak kne kt anak cucu awak, kene kat keluarga, BERINGATLAH, so same2lah kita menjaga apa yang septtnya. Biar rupa xcantik, asalkan hisup kita doa dek orang. Semoga Allah membalas apa yang telah dilakukannya. Bukan nk menyumpah, tapi bila dah jadi mcm2 perkara, memang layak kne sumpah.. opsss.. sowwyyyy.. ish2, xbaik lah.. xpelah.. halalkan jelah ape yang telah berlaku. Semoga mereka2 ini sedar suatu hari nanti. bukan ape just kesian tengok org sekelilingnya yg terima apa yg die buat, insan yg xbersalah yg terpksa menanggung semua kesalahannya,. ermmm..

So now, aku pon xtau da nk cakap ape nk story ape, tApi nnti aku akan sentiasa update blog aku ni.. dengan tempat baru, pengalaman baru, kawan2 baru, environment baru dan semuanya baru... INSYAALLAH.. 

see ya!!! daaaaaaaa muah2

No comments:

Post a Comment

Saya Suke dia!!

Saya Suke dia!!
Lee Sun Gyun

Hero Korean

Hero Korean
Lee Sun Gyun

another One

another One
Lee Sun Gyun